jeszcze wczoraj z tobą jadłam z drzew









tak na jeszcze babie lato, na te cudnie ciepłe ciągle dni... mirabelki, słońce migotliwe wśród zielonych liści, błyski na wodzie, mimozy i poranna rosa...

tekst piosenki Asi bardzo o tym co na zewnątrz, i w nas:

Jeszcze wczoraj z tobą kradłam z drzew

Piknik miał być, a padał deszcz

W uszach dźwięczy mi nasz głośny śmiech

Jeszcze wczoraj z tobą jadłam z drzew






Chodź na pole, proszę cię

We śnie

Chodź na pole, proszę cię

We śnie





Gaśnie w nas

Nasz stary świat

Umiera w nas

Nasz stary świat

I czasem tak mam

Że jeszcze trochę mi żal






W uszach dźwięczy mi nasz głośny śmiech

Jeszcze wczoraj z tobą jadłam śnieg

Wracam w myślach do tych naszych miejsc

W których żaden wstyd nie wtrącał się


Chodź na pole, proszę cię

We śnie

Chodź na pole, proszę cię

We śnie








 

Komentarze

Popularne posty