Poradnia Zdrowia Psychicznego Szpitala Dziecięcego

Te zdjęcia nie powstałyby, gdyby nie poszukiwanie pracy w okolicach Ronda Grzegórzeckiego… Była zima. Chodziłam z CV od przychodni do punktu pobrań, od prywatnego żłobka do gabinetów medycyny estetycznej… I tak trafiłam na żółty napis „SCANMED” w podejrzanie nienowoczesnym stylu. Z teczką z CV w ręku szłam w jego stronę, przeszłam przez trochę zdewastowaną bramę, ominęłam nieco rozwalające się schody… I okazało się, że z moim CV trafiłam do przychodni-widmo. 






Zwiedzając ruderę (jak się później okazało) dawnej Poradni Zdrowia Psychicznego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego zrodziła mi się w głowie wizja sesji zdjęciowej w medyczno-turpistycznym stylu.


Przyszła wiosna i zielony maj. Ola, wtedy jeszcze studentka medycyny, pomogła mi w realizacji tej fotograficznej wizji. Wspólnie skompletowałyśmy medyczne gadżety. Ola doskonale wcieliła się w rolę przedstawicielki personelu medycznego w nieco podupadłej przychodni… Efekty naszej współpracy do obejrzenia poniżej. ;)






















































______________________________________________________

Ciekawostka z czerwca 2018
Po dwóch latach od tej sesji teren przychodni wygląda tak:



Komentarze

Popularne posty