Spektakle teatralne i fotograficzna przygoda z Teatrem Powidok

Wszystko zaczęło się od desperackiego poszukiwania nowej współlokatorki do studenckiego mieszkania... Mojej fotograficznej przygody z teatrem pewnie by nie było, gdyby nie pełne frustracji ogłoszenie na gumtree, że szukam do współdzielenia pokoju osoby komunikatywnej i nie oglądającej głupich seriali. ;) Na to oryginalne ogłoszenie odpowiedziała Pamela i te pół roku wspólnego mieszkania wspominam nadzwyczaj dobrze. :)

Pamela reżyserowała zachwycające spektakle w Teatrze Powidok.

A ja podczas teatralnych premier robiłam zdjęcia...



Oto krótki przegląd mojej fotograficzno-teatralnej przygody ;)




Na początek: maj 2015 roku. Pokaz pracy powarsztatowej, czyli piękny performance w reżyserii Pameli Leończyk „Trochę miłych deformacyj i garść bezsensownych dziwactw” na podstawie prozy poetyckiej Bruno Schulza.


„Sklepy cynamonowe” do przełożenia na język teatru z pewnością do łatwych nie należą… Pamela Leończyk i aktorzy Teatru Powidok zrobili to w sposób mistrzowski.









Kolejne zdjęcie pochodzi z pokazu premierowego Teatru Powidok z 19 kwietnia 2016 roku. „Bezperwersjonalna sonata w nienorweskim stylu” w reżyserii Pameli Leończyk, czyli wariacje na temat Witkacego…






10 listopada 2016 roku miała miejsce premiera spektaklu „Skur-Wienia” w krakowskim Klubie Kabaret.

Miałam okazję fotograficznie dokumentować monodram Łukasza Dąbrowskiego w reżyserii Aleksandry Skorupy. Teatr Kontrabanda.







18 listopada 2016 roku odbyła się inna premiera spektaklu Teatru Kontrabanda.

W krakowskim Śródmiejskim Ośrodku Kultury można było zobaczyć spektakl w reżyserii Oli Skorupy, wystąpili Anna Dzierża i Paweł Kumięga. Oto moje zdjęcia z premiery „I że Ci nie odpuszczę aż do śmierci?”.







17 marca 2017 roku odbyła się kolejna premiera Teatru Powidok, którą miałam okazję fotograficznie dokumentować. Kilka zdjęć ze spektaklu "Zmątwienia" inspirowanego tekstami Witkacego:












Komentarze

Popularne posty